Проєктний менеджер

Запрошуємо до співпраці відповідального, мотивованого та орієнтованого на результат проєктного менеджера.

  • Детальніше

    Основні обов’язки: забезпечувати успішне досягнення цілей та організовувати ефективну діяльність Проєктного офісу на тактичному та стратегічному рівнях, розвивати можливості та розширювати клієнтську базу, забезпечувати злагоджену співпрацю з усіма учасниками для досягнення найвищої продуктивності, а також:
    1. Планування та організація проектів: потрібно чітко зрозуміти місію та цілі організації та вміти пропонувати ідеї для їх реалізації. Вамі потрібно буде працювати разом із керівником Проєктного офісу та командою над підготовкою заявок для різноманітних фондів та донорів (в тому числі іноземних), брати участь в складанні бюджету проекту, таймлайну тощо.
    2. Управління командою: потрібно координувати роботу команди, залученої в проект, контролювати дотримання дедлайнів та ефективне виконання всіх завдань проекту згідно плану.
    3. Управління бюджетом: потрібно складати та погоджувати бюджети проектів, здійснювати моніторинг оплат та руху коштів під час здійснення проекту, збирати фінансові документи з підрядників.
    4. Комунікація: потрібно ефективно спілкуватися із зацікавленими сторонами, членами команди, донорами та ін. щодо усіх питань, пов’язаних із плануванням, здійсненням та підготовкою звітності по проекту.
    5. Ведення документації та звітності: потрібно вести усю документацію по проекту, збирати документи від підрядників, готувати звітність для донорів та фондів, зокрема описові (програмні) звіти, презентації тощо.
    Вимоги до нашого кандидата:
    ● Відповідальність, креативність, багатозадачність, командна робота, орієнтація на результат● Аналогічний досвід на даній посаді● Відповідне володіння англійською мовою● Знання документообігу та звітування Ми пропонуємо:
    ● Отримання задоволення від робочої діяльності та адекватну винагороду● Можливість самореалізації, практичне застосування власних знань та навичок, постійне навчання та розвиток, вихід на нові рівні● Причетність до створення проєктів, котрі випереджають час.
    Якщо Ви відчуваєте, що можете стати частиною нашої команди — зв’яжіться з нами, поспілкуємось детальніше.

Фінансовий менеджер-бухгалтер ГО

Запрошуємо до співпраці відповідального, мотивованого та орієнтованого на результат Фінансового менеджера- бухгалтера, розуміючого проєктну діяльність громадської організації у співпраці з донорами.

  • Детальніше

    Основні обов’язки: забезпечувати успішні фінансовий та бухгалтерський супровід діяльності Проєктного офісу, ведення бухгалтерії ГО та ФОПів, подача відповідних звітів, а також:

    1. Планування та організація фінансовою діяльностю організаціі: потрібно чітко зрозуміти місію та цілі організації та вміти пропонувати ідеї для їх реалізації. Вамі потрібно буде працювати разом із керівником Проєктного офісу та командою над підготовкою заявок для різноманітних фондів та донорів (в тому числі іноземних), брати участь в складанні бюджету проекту, таймлайну, звітуванню, тощо. Участь у розробці та впровадженні облікової політики та управлінської звітності підрозділу компанії.

    2. Управління командою: потрібно координувати роботу команди, залученої в проект, контролювати дотримання дедлайнів та ефективне виконання всіх завдань проекту згідно плану.

    3. Управління бюджетом: потрібно погоджувати бюджети проектів, здійснювати моніторинг оплат та руху коштів під час здійснення проекту, збирати фінансові документи з підрядників. Упорядковувати бюджети грантових проєктів з бюджетом організації відповідно чинному законодавству.

    4. Ведення документації та звітності: потрібно вести усю документацію по проекту, збирати документи від підрядників, готувати звітність для донорів та фондів, зокрема описові (програмні) звіти, тощо. Організувати та вести всі ділянки бухгалтерського, управлінського та податкового обліку, складання податкової та статистичної звітності, підготовка управлінської звітності за МСФО та до проходження аудиту.

    Вимоги до нашого кандидата:
    ● Вища економічна освіта, володіння програмами: 1С Бухгалтерія, M.E.Doc, інші;
    ● знання чинного законодавства України в сфері бухгалтерського та податкового обліку;
    ● Досвід ведення громадських організацій та грантових проектів, або бажання вчитися цьому;
    ● Досвід проходження аудиторських та податкових перевірок;
    ● Відповідальність, креативність, багатозадачність, командна робота, аналітичні здібності, уважність, відповідальність, орієнтація на результат;
    ● Відповідне володіння англійською мовою.

    Ми пропонуємо:

    ● офіційне працевлаштування, повна зайнятість, робоче місце у офісі;
    ● отримання задоволення від робочої діяльності та адекватну винагороду;
    ● можливість самореалізації, практичне застосування власних знань та навичок, постійне навчання та розвиток, вихід на нові рівні;
    ● причетність до створення проєктів, котрі випереджають час.

    Якщо Ви звикли працювати на результат, цілеспрямовані та хочете вчитися новому відчуваєте, що можете стати частиною нашої команди — зв’яжіться з нами, поспілкуємось детальніше.